jombalun.blogspot.com

Sunday 9 October 2011

Namewee icon 1 Malaysia, NO WAY!!!



Letak Orang Utan Icon 1 Malaysia lebih baik drpd Namewee

Namewee yang telah menghina orang Melayu dan Agama Islam telah dinobatkan sebagai icon 1Malaysia oleh PM. Amat mengelirukan, agaknya hari ini kalau nak jadi icon atau jadi terkenal macam Namewee itu patut berkelakuan kurang ajar dengan bangsa bangsa lain dan hina agama mereka!!!.

NGO NGO dan penyokong dibawah yang menyokong kerajaan harap jangan dipaksa unyuk menyokong celaka seperti Namawee ini bahkan haram jadah yang menghina azan, berani mengaku persendakan pakaian bertudung perempuan Islam ini patut diludah setiap kali bersemuka ataupun masukkan dalam guni dan hanyutkan saja dalam sungai Muar, kita marah Namewee bukan kerana dia bangsa cina tapi kerana perangai kurang ajarnya itu.

Jangan salah faham, kita sokong kerajaan tapi itu tidak bermakna semuanya disokong. Dah tu pula dengar kata tindakan undang undang akan diambil terhadap anggota polis yang membaling bom asap semasa himpunan bersih dulu, tak kah pelik?, Ambiga yang mengkristiankan orang Islam masih bebas kesana kemari tapi si Koperal yang disuruh mengawal keselamatan di ambil tindakan.

Sokong jangan sampai sokong membawa rebah. Yang pasti JomBalun tetap menyokong Koperal yang baling bom asap itu dan jangan harap walau seinci nak sokong Namewee celaka sebagai Icon 1 Malaysia, lebih baik bubuh orang utan jadi icon.



No comments:

Post a Comment

Kalau tuan-tuan nak komen, komen le cara berhemah noo ....